پیام خود را بنویسید

اخبار : تشکیل جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان گالیکش

 | تاریخ ارسال: 1396/5/21 | 
تشکیل جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان گالیکش
جلسه با حضور امام جمعه محترم شهرستان  ، مدیریت و حراست شبکه بهداشت ، ریاست و مدیرعامل هیئت مدیره شورای خیرین استان ، مسئولین دفتر نماینده محترم شهرستان و جمعی از خیرین سلامت در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا دکتر حسن رحیم زاده ، مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان گالیکش ، ضمن خوشامدگویی و بیان برخی از اقدامات و سوابق اهدایی خیرین شهرستان گالیکش به بخش بهداشت و درمان شهرستان خاطرنشان کرد از اهداف تشکیل مجمع و شورای خیرین سلامت فراهم سازی زمینه مشارکت و همیاری بیش ازپیش مردم و خیرین محترم جهت رفع نیازمندی های عرصه سلامت در کشور و در سطح شهرستان هاست .
 ایشان افزودند امیدواریم با شروع طرح تحول نظام سلامت از یک سو و توجه و عنایت بیش از پیش خیرین به بخش سلامت از سوی دیگر ، روز به روز شاهد توسعه این بخش مهم زندگی مردم خصوصا در شهرستان گالیکش باشیم .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دلبری امام جمعه شهرستان ، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تشکیل این جلسه و تاکید بر اهمیت شورای خیرین سلامت شهرستان از حضور چشمگیر و همیشگی خیرین در عرصه های مختلف خصوصا عرصه سلامت تشکر و قدردانی کرد و افزود از آنجا که امور مربوط به بخش بهداشت و درمان با سلامتی و جان انسان ها ارتباط مستقیم دارد بیشتر نیازمند توجه خیرین عزیز می باشد .
سپس جناب آقای امین روان ، ریاست محترم هیئت مدیره شورای خیرین سلامت استان ، به نقش و جایگاه خیرین در ارتقاء بهداشت در سطح ملی و بین المللی و توانمندی های مادی و معنوی خیرین و کمک به مدیریت بهره وری و منابع  مردمی در حوزه سلامت  اشاره نمودند .
همچنین اکبر نصرآبادی ، حراست محترم شهرستان ، وظایف هیئت مدیره را حفظ و حراست اموال منقول و غیر منقول شعبه شهرستان بیان نمودند .
در پایان با اخذ رای ، انتخابات هیئت مدیره انجام و تعداد9نفر ، به مدت 2سال به عنوان عضو هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان گالیکش انتخاب گردیدند .و  بعد از انجام انتخابات مهمانان محترم استان به اتفاق امام جمعه محترم، جمعی از خیرین و مدیریت شبکه ،از اهداکننده زمین ، جناب آقای حاج غلام خسروی، در منزل ایشان عیادت نمودند .
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 908 بار   |   دفعات چاپ: 174 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان گالیکش می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | galikesh

Designed & Developed by : Yektaweb