پیام خود را بنویسید

صفحه اصلی : جلسه گروه مدیریت در کلاله برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1396/4/31 | 

جلسه گروه مدیریت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله با حضور مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسئولین و کارشناسان واحدهای ستادی در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان کلاله، برگزار شد.

 دکتر مهیار کلوی-مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران، بر ارائه خدمات به ارباب رجوع و طرح تکریم ارباب رجوع تاکید داشتند تا همکاران و پرسنل زیر مجموعه آنها به این مقوله توجه نمایند. همچنین با توجه به شروع فصل گرما، بر مدیریت انرژی در واحدهای تابعه شبکه و مرکز بهداشت شهرستان تاکید داشتند.

 ایشان در ادامه ضمن تشکر از زحمات همکاران در تنظیم برنامه عملیاتی و ثبت آنها در سامانه مدبر و همچنین سامانه ناب، تاکید داشت که همکاران بر سامانه ناب و مدبر نظارت جدی داشته باشند تا زحمات کلیه عزیزان به بار نشسته و در سامانه های مربوطه، ثبت گردند.

مدیر شبکه در ادامه  عابد نوری- مسئول واحد گسترش شبکه را به عنوان جانشین مدیریت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله معرفی نمودند.

 در ادامه جلسه عابد نوری ، جانشین مدیریت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شبکه اظهار امیدواری کردند تا با همکاری و همفکری سایر مسئولین محترم واحدهای ستادی بتوانیم در پیشبرد اهداف عالیه بهداشت و درمان شهرستان موفق باشیم.

 ایشان از همه همکاران درخواست نمودند تا پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را جهت پیشبرد بهتر برنامه ها ارائه نمایند و  مدیریت با آغوش باز پذیرای این پیشنهادات عزیزان می باشد. در بحث ساماندهی و ارائه پیشنهاد اضافه کاری همکاران به واحد امور مالی نیز بیان داشتند که تا چند روز دیگه فایل اضافه کاری که در واقع جمع بندی پیشنهادات و نظرات همکاران مسئول واحد می باشد، به امور مالی ارسال خواهد شد.

نورگلدی قلی زاده-کارشناس واحد گسترش شبکه و دبیر گروه مدیریت شهرستان  به قرائت مصوبات جلسه قبلی گروه مدیریت شهرستان، پرداختند و در خصوص بندهای آن، گزارش ارائه شده و نتیجه گیری گردید. در ادامه جلسه تک تک مسئولین محترم واحدهای ستادی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .

AWT IMAGE

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 410 بار   |   دفعات چاپ: 128 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | kalaleh

Designed & Developed by : Yektaweb