جراحی قلب باز -96/03/29 -- news صفحه مناسب چاپ ارسال به دوستان خروجی RSS این بخش

اولین عمل جراحی قلب باز در مرکز آموزشی شهید صیاد شیرازی

 

اولین عمل جراحی قلب باز در بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز مرکزآموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان با موفقیت انجام شد.

دکتر ریاحی فوق تخصص جراحی قلب وعروق و سرپرست تیم جراحی گفت:بیمار آقای 55ساله که  به علت درد قفسه سینه و سکته قلبی در این مرکز بستری بوده ، تحت آنژیوگرافی قرار گرفته بودند که گرفتاری 3 عدد از رگهای کرونری داشته است،کاندید عمل بای پس عروق قلبی شد که تحت عمل جراحی قرار گرفت و 4 عدد از رگهای قلبی پیوند شده اند و در حال حاضر حال بیمار رضایت بخش می باشد.

 وی تصریح کرداین عمل برای اولین بار در این مرکز انجام شده و امیدواریم با برنامه ریزی های بیشتر و فراهم آوردن نیروهای بیشتر در این مرکز بتوانیم اینگونه عمل ها را گسترش دهیم.

وی درپایان از کلیه همکاران تیم جراحی بخصوص دکتر جباری فلوشیپ بیهوشی قلب تقدیر و تشکر را کرد.

دکتر دادجو مدیر درمان دانشگاه نیز درخصوص انجام اولین عمل جراحی قلب باز در مرکز آموزشی درمانی شهید صیادشیرازی گرگان گفت: پس از راه اندازی مرکز جراحی قلب در بیمارستان کردکوی حق مردم مرکز استان بود که از خدمات جراحی قلب باز برخوردار شوند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاشهای زیاد علیرغم موانع مالی و انسانی و کادر درمانی ، این خدمت بزرگ به مردم استان ارائه شد که جا دارد از تلاشهای جراح محترم قلب استان دکتر ریاحی و دکتر جباری و تیم مربوطه که تلاشهای زیادی در این جراحی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

AWT IMAGEAWT IMAGEAWT IMAGEAWT IMAGE

نکته سلامتی روز

سلامتی از پنج عنصر ساخته شده است.. خوشحالی، خواب، آب، غذای سالم و ورزش

امام علی ( ع) می فرماید : برنامه‏ ريزى درست، مالِ كم را افزايش مى ‏بخشد؛ و برنامه ‏ريزى نادرست، مال بسيار را نابود مى‏ كند.