پیام خود را بنویسید

شبکه بهداشت و درمان بندرگز : در اولین جلسه ی شورای اداری بندرگز بر مشارکت همه ی دستگاه در برنامه های هفته ی سلامت96 تاکید شد

 | تاریخ ارسال: 1396/1/29 | 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96 با حضور فرماندار ، امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزایی فرماندارشهرستان بندرگز با تبریک سال جدید و آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای هموطنان عزیز و با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ تحت عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری ، اظهار داشت : سال گذشته بستر سازی مناسبی در روند اجرای اقتصاد مقاومتی بوجود آمد و اقدامات خوبی در سطح کشور و شهرستان انجام شد .

میرزایی افزود : در سال جدید با تمرکز بر نتایج و اقدامات انجام شده سال در ۹۵ ، انشاالله افزایش مراکز تولید ، میزان تولید و  اشتغال را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )، انتخابات در کشور ما برخلاف بعضی از کشورها همیشه مظهر وحدت ملت و نمایشگر عزم ملی است .

وی انتخابات را امری مهم و سرنوشت ساز برای کشور دانست و افزود : دو انتخابات مهم که در پیش رو داریم همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسوولین وظایف سنگینی برعهده دارند تا با حضور پرشور و حماسی ، قدرت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم .

 حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندرگز  هم در این جلسه از خدمات رسانی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تقدیر و تشکر کرد .

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ،ضمن تقدیر  از ستاد انتخابات شهرستان جهت حضور مداوم و ثبت نام داوطلبان بر حضور افراد اصلح و توانمند در عرصه انتخابات تاکید کرد .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نامگذاری سال 96 تحت عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری ابراز اقدام موثر مسوولین در خصوص تولید و اشتغال کشور خواستار شد.

دکتر شهرام صابری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز هم به عنوان یکی دیگر از سخنرانان اولین جلسه شورای اداری شهرستان گزارشی از روند اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی و تسهیلات سفر به حاضرین ارائه کرد .

دکتر صابری همچنین با توجه به در پیش بودن هفته ی سلامت از یکم الی هفتم اردیبهشت ماه به تشریح برنامه های مرکز بهداشت بندرگز در این هفته پرداخت و با تاکید بر استفاده از تمامی توان شهرستان در اجرای هرچه بهتر برنامه ها،مشارکت فعال دستگاه های اجرایی شهرستان را در نهادینه کردن فرهنگ خودمراقبتی ، تقویت باورهای سلامتی و ارتقاء سطح سلامت جامعه موثر دانست .

AWT IMAGE

AWT IMAGE


کلیدواژه ها: شورای اداری ْ‌بندرگز ْ هفته ی سلامت |

دفعات مشاهده: 458 بار   |   دفعات چاپ: 126 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان بندرگز می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb