پیام خود را بنویسید

اخبار : جلسه مدیران دانشگاه پیرامون مسائل و مشکلات مالی برگزار گردید

 | تاریخ ارسال: 1396/1/16 | 

جلسه مدیران دانشگاه پیرامون مسائل و مشکلات مالی برگزار گردید

در این جلسه که با حضور ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر فاضل، آقای دکتر حاجی محمدی و مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار گردید در ابتدا ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک سال نو و قدر دانی از زحمات مدیران، دانشگاه را مانند ویترینی توصیف نمودند که بطور جد مورد توجه مردم بوده و خدماتی که ارائه می گردد را در جامعه امری مهم و ضروری برشمرد.
در ادامه جلسه  آقای دکتر حاجی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز حلول سال نو را به مدیران دانشگاه تبریک گفتند و بیان داشتند که تنها از راه تعقل و تعامل می توان به اهداف سازمان دست یافت و رفتار سازمانی و اداری مطابق با قانون را لزوم کار مدیران دانشگاه اعلام داشتند. ایشان در ادامه در خصوص مبنای تخصیص اعتبارات از سوی وزارت مطالبی را عنوان و به ارزیابی مدیران جهت ثبت دقیق و بهنگام اطلاعات در سامانه های مربوطه تاکید نمودند. در ادامه نیز لزوم واگذاری خدمات به بخش غیر دولتی در واحد هایی که قابلیت واگذاری دارند را عنوان و خواستار توجه به کلینیک های تخصصی در جهت ارائه خدمت کامل و با کیفیت به مردم گردیدند.
در ادامه جلسه آقای دکتر آقاپور سرپرست مدیریت تشکیلات، آموزش و بودجه برنامه ای دانشگاه نیز در خصوص تشکیل کارگروه اقتصاد سلامت در قالب 4 کمیته، کمیته کاهش تصدی گری، کمیته نظارت بر دارو و لوازم مصرفی، کمیته نظارت بر نیروی انسانی قراردادها و انرژی، کمیته ارزیابی عملکرد بیمارستانها توضیح دادند که بدین منظور برنامه پایش از بیمارستانها به صورت فصلی یکبار تدوین و به مراکز درمانی ارسال گردید که اهداف پایش بروز رسانی سامانه های بیمارستانها، بررسی وضعیت کسورات بیمه ای و نحوه ارسال اسناد به سازمانهای بیمه گر می باشد. ضمنا در خصوص برگزاری جلسات هماهنگی و جانمایی نهایی تشکیلات جدید بیمارستانها با حضور مدیران بیمارستانها در دفتر معاونت توسعه از هفته آینده خبر داده و همچنین اعلام داشتند که به منظور توانمند سازی مدیران برنامه آموزش و آشنایی سیستم جهت مدیران محیط، جدید الورود طراحی و به مدت 4 روز همراه با امتیاز بازآموزی تدوین گردیده است.

 

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE

 


دفعات مشاهده: 1072 بار   |   دفعات چاپ: 126 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

Designed & Developed by : Golestan University of Medical Sciences