پیام خود را بنویسید

جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و ریاست محترم بیمارستان شهرستان آق قلا

 | تاریخ ارسال: 1395/12/24 | 

جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و ریاست محترم بیمارستان صبح امروز با حضوردکتر هنرور معاون محترم بهداشتی ، ضمیرفرماندار آق  قلا و حاج آخوند آرخی خیرمحترم سلامت و جمعی از پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت در سالن کنفرانس بیمارستان  آل جلیل برگزار گردید.

درابتدای جلسه  دکتر هنرور درخصوص راه اندازی نظام ارجاع صحبت کردند و قول دادند که نظام ارجاع تا آخر فروردین 96 کامل می شود. ایشان سپس فرمودند کارهایی که درآق قلا انجام شده همه مثبت بوده و منبعد هم خواهد بود و دکتر علیمی و دکتر ایگدری همکاری خیلی خوب  خواهند داشت. دکتر هنرور همچنین اشاره نمودند که همت دانشگاه و بویژه خیرین را نیاز دارند و همچنین امیدوار بودند  مراکزبهداشتی درمانی شماره 1 و2  آق قلا باهمت و پیگیری  مدیریت جدید و حمایت خیرین  ساخته شود. ایشان همچنین ضمن قدردانی و تشکر از مدیریت محترم شبکه جناب آقای دکتر آقاپور فرمودند: ایشان مسیرهای خوبی را طی کردند و هم بهداشت و هم درمان را می شناسند و درآینده چه تجربی و بهداشتی با توجه به تصمیمات عاقلانه ای که دارند به تیم کمک می کنندو ما به  ایشان نیاز داریم.  در ادامه، دکتر هنرور حمایت خودشان را نسبت به دکتر ایگدری و آقای دکتر علیمی اعلام نمودند و فرمودند هرحمایتی که لازم است انجام خواهیم داد و همچنین عزیزان خیرین هم جزو دوستان فعال ما هستند و عملکرد خوبی را ارائه نمودند .

در ادامه دکتر آقاپور ضمن تشکر و قدردانی از همه پرسنل گزارشی از اقدامات موفق انجام شده در طی این چندسال مدیریتی خودشان در شبکه بهداشت و بیمارستان را اعلام نمودند و ازیکایک عزیزان حلالیت طلبیدند.

دکتر علیمی سرپرست جدید بیمارستان آل جلیل  ضمن خیرمقدم به همه عزیزان و خسته نباشید  از زحمات دکتر آقاپور تشکر نمودند و عنوان نمودند که  قدمهای مثبتی توسط ایشان برداشته شده و امیدواریم بتوانیم این راه را ادامه بدهیم و با همکاری دوستان  قدم به جلو  بگذاریم و روز به روز بهتر باشیم و اسم و یاد خوبی در آینده به جا بگذاریم.

حاج آخوندآرخی به عنوان نماینده خیرین سلامت  ضمن تبریک به دکتر ایگدری و دکتر علیمی فرمودند که با تفاهم و تعامل کارها پیشرفت می کند و امیدوارهستیم  که جهت پیشرفت کارها خیرین سلامت را فراموش نکنند. ایشان هم چنین از دکتر آقاپور بابت تلاش های صورت گرفته جهت ارتقاء سلامت تشکر کردند و امیدوار بودند که این راه تا سی سال آینده ادامه داشته باشد.

ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا ضمن سپاسگزاری از حضور همه خادمین آق قلا  و مسئولین مربوطه و همچنین تشکر از دکتر هنرور و مجمع خیرین  از زحمات دکتر آقاپور، عنوان نمودند هدف از خلقت آفرینش آدم خدمت به خلق  خدا است و خدمتی برای خدا باشد و خادمی ماندگار است که این خدمت را توفیق بداند و او نزد خداوند عزیز است و بالاترین ارج را دارا می باشد.  همچنین ضمن سپاسگزاری ازدکتر آقاپور فرمودند که ایشان با یک حس خوب و ذهنیت و یک عمل خوب از بین ما می رود و مقام ارجح تری را بدست می آورند.

دکتر ایگدری ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت شبکه دکتر آقاپور گزارشی ازعملکرد  اقدامات انجام شده را عنوان نمودند و از همه مسئولین و پرسنل شبکه بهداشت و بیمارستان تقاضای یاری و همکاری نمودند.

در انتهای این جلسه از دکتر آقاپور به رسم یادبود با تقدیم  هدایایی  قدردانی شد و این جلسه با ذکرصلواتی برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 625 بار   |   دفعات چاپ: 142 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA