پیام خود را بنویسید

شبکه بهداشت و درمان بندرگز : جلسه ی انتخابات مجمع خیّرین سلامت بندرگز برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1395/12/18 | 

جلسه انتخابات هیئت مدیره  مجمع خیّرین سلامت شهرستان بندرگز با حضور مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت استان ، مدیرشبکه بهداشت ودرمان ، سرپرست مرکز بهداشت و خیّرین سلامت بندرگز در محل سالن همایش های مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد .

دکتر شهرام صابری مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بندرگز در این جلسه از مشارکت خیّرین سلامت به عنوان یک نهاد مردم نهاد که بدون هیچ توقعی در برنامه های مختلف مشارکت دارند ، تقدیر و تشکر کرد و افزود : مشارکت خیّرین سلامت در حوزه های بهداشتی و درمانی ، ارتقاء سطح سلامت جامعه را سبب خواهد شد .

دکتر صابری از پروژه ی بیمارستان 96 تختخوابی شهداء بندرکز به عنوان یکی از  پروژه های بزرگ  که زمین آن توسط خیّرین به شبکه بهداشت و درمان اهداء شد یاد کرد و افزود با ساخت و تجهیز این بیمارستان  بسیاری از مشکلات حوزه ی درمان در شهرستان مرتفع  و مردم از خدمات متنوع آن بهره مند شدند .

مدیر شبکه بهداشت ودرمان با بیان اینکه امروز بیمارستان شهدای بندرگز با هزینه بالایی راه اندازی شده و به ارائه خدمت به  شهروندان و بیماران مشغول است ، گفت :  بیمارستان شهدای بندرگز جهت ارائه خدمات بهتر و موثرتر به امکانات بیشتری نیاز دارد و این امر با مشارکت موثر خیّرین سلامت امکانپذیر خواهد بود .

دکتر صابری همچنین از زمین اهدائی خیّر سلامت مردانی به  مرکز بهداشت جهت ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در شهر نوکنده به عنوان یکی دیگر از پروژه های بزرگ شهرستان یاد و ابراز امیدواری کرد با افتتاح این مرکز هم مردم منطقه  از خدمات آن بهره مند شوند .

مدیر شبکه بهداشت ودرمان بندرگز در پایان ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده توسط هئیت مدیره سابق مجمع ، برای اعضای جدید آرزوی موفقیت کرد .

بررگمهر مدیر عامل مجمع خیّرین سلامت استان  هم در این جلسه در خصوص اهمیت وجود خیّرین سلامت و خدمات ارزنده ی این گروه در حوزه های بهداشت و درمان برای حاضرین صحبت کرد .

بزرگمهر اضافه کرد  در حدود 17 پروژه  در استان کلید خورده که زمین آن را خیّرین سلامت اهدا کرده اند .

مدیر عامل مجمع خیّرین سلامت استان  از بیمارستان 96 تختخوابی شهدای بندرگز ، درمانگاه سیمین شهر و درمانگاه آق قلا  که توسط وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شدند به عنوان نمونه های مشارکت خیّرین سلامت در استان یاد کرد .

در ادامه انتخابات مجمع خیّرین سلامت بندرگز برگزار و اعضای جدید معرفی شدند . 

گفتنی است در این مراسم از  دکتر صابری و آقای کشیر با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE


کلیدواژه ها: خیّرین سلامت | انتخابات | بندرگز |

دفعات مشاهده: 468 بار   |   دفعات چاپ: 143 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان بندرگز می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb