بایگانی اخبار : اعزام 2 تیم بهداشتی درمانی به مناطق کم برخوردار شهرستان گرگان در هفته بسیج

 | تاریخ ارسال: 1395/9/16 | 

در هفته بسیج 2 تیم  پزشکی در مناطق کم برخوردار شهرستان گرگان خدمات رایگان ارائه نمودند

 کانون بسیج جامعه پزشکی شهید کاویانی سازمان مرکزی دانشگاه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با هدف محرومیت زدائی و اثربخشی به ارتقاء سلامت جامعه ، تقویت معنویت و عواطف انسانی و کمک به بهداشت و درمان مناطق کم برخوردار در روزچهار شنبه 1395/09/03 دو تیم پزشکی متشکل از 5 پزشک عمومی، 1 داروساز، 4 پرستار ، 2 ماما، ، یک کارشناس فیزیولوِی ورزشی، 4 تکنسین دارویی ،3 تکنسین فوریتهای پزشکی ، 2بهورز، 2 کارشناس فرهنگی از بسیجیان داوطلب جامعه پزشکی را سازماندهی و جهت ارائه خدمت به روستاهای قزاق محله نومل و قلعه محمود زنگیان اعزام نمود.

در این برنامه به تعداد 409 نفر از اهالی محترم روستاهای یادشده خدمات مختلف بهداشتی-درمانی ازجمله: ویزیت و داروی رایگان، خدمات پرستاری و مامایی، مشاور پزشکی ورزشی، تغذیه و مشاوره فرهنگی بصورت رایگان و داوطلبانه ارائه گردید.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهید کاویانی هدف از اجرای طرح ویزیت و تجویز داروی رایگان توسط تیم پزشکی را کمک به اقشار نیازمند جامعه که دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی ندارند عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم هزینه های مردم و قشر ضعیف جامعه که اکثراً روستائیان می باشند را کاهش دهیم. ایشان از بسیجیان جامعه پزشکی که بصورت داوطلبانه در این نقاط کم برخوردار به ارائه خدمت پرداختند تقدیر و تشکر نمود.

آلبوم تصاویر


دفعات مشاهده: 782 بار   |   دفعات چاپ: 201 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA