صفحه اصلی : اخبار وب سایت کانون بسیج شهید کاویانی

 | تاریخ ارسال: 1395/5/17 | 

AWT IMAGEگزارش اردوی راهیان نور غرب کشور
اردوی راهیان نور غرب  کشور با حضور 45نفر از کارکنان بسیجی خواهر دانشگاه علوم پزشکی گلستان از تاریخ 3/6/95 لغایت 9/6/95 برگزار گردید.این اردوی معنوی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهید کاویانی وهمکاری و مساعدت معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مدت هفت روز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور برگزار شد.
حسینعلی اسلانی کتولی، مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی شهیدکاویانی دانشگاه هدف از اعزام این کاروان‌ را بازدید همکاران از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدای عزیز، آشنایی با جوانمردی ها و دلاوری های شهدای گرانقدر در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی در همکاران اعلام نمود.
به گزارش آقای سیدمجیدموسوی سرپرست کاروان اعزامی، بسیجیان حاضر در این کاروان با روایت راویان حاضر در مناطق عملیاتی(تنگه مرصاد، بازی دراز، پادگان ابوذر، یادمان پاوه ، قصر شیرین ،موزه جنگ همدان ، رزمایش افلاکیان اردوگاه توحید) با شرح عملیات ها و وصف حال شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان چمران،شیرودی،صیاد شیرازی ،معززی آشنا شدند. همچنین تشکیل جلسات حلقه های صالحین و بازدید از مناطق گردشگری همدان و کرمانشاه از برنامه های جانبی دراین اردو بوده است.


دفعات مشاهده: 1179 بار   |   دفعات چاپ: 220 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA