پیام خود را بنویسید

شبکه بهداشت و درمان بندرگز : اولین کمیته تخصصی مادران باردار در بندرگز برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1395/3/29 | 

اولین کمیته تخصی مادران باردار مرکز بهداشت بندرگز در سال 95 با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، سرپرست مرکز بهداشت ، کلیه متخصصین  و جمعی از مسئولین بخش های بیمارستان شهداء  ،  پزشکان مراکز بهداشتی درمانی و کارشناسان مرکز بهداشت بندرگز در سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی مرکز بهداشت برگزار شد .

دکتر شهرام صابری سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز در این کمیته ، مرگ مادران را یکی از تاسف انگیزترین و تأسفبار ترین مرگ ها دانست که به سبب عدم ارائه خدمات به موقع ، اتفاق می افتد.

دکتر صابری در ادامه با اشاره به  وضعیت بهداشتی مادران باردار ، موارد مرگ استان و علل مرگ های اتفاق افتاده ، بر تلاش در جهت شناسایی مادران باردار پرخطر و ارائه خدمات بهینه به آنان در جهت تامین سلامت مادر و نوزاد تاکید کرد .

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز کاهش میزان موالید و بالا بودن آمار سزارین را یکی از چالش های عمده شهرستان عنوان کرد وافزود با فعالیت بیشتر در بخش بهداشت  در کنار تعامل نزدیک با بخش درمان به اهداف سازمانی ( افزایش میزان موالید و کاهش سزارین ) دست پیدا خواهیم کرد.

پس از صحبت های دکتر صابری مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت شهرستان بندرگز با هدف جلوگیری از مرگ های مشابه ، به مرورِ فرایند مرگ ها در سال گذشته و بیان حدود انتظارات از پزشکان متخصص بیمارستان و پزشکان و کارکنان بخش بهداشت پرداخت.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 776 بار   |   دفعات چاپ: 168 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان بندرگز می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb