پیام خود را بنویسید

اخبار : با حضور وزیر بهداشت و درمان فاز دوم بیمارستان کلاله با ظرفیت 90 تخت افتتاح شد

 

با حضور وزیر بهداشت و درمان فاز دوم بیمارستان کلاله با ظرفیت 90 تخت  افتتاح شد

 

با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش و پزشکی فاز دوم بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله در شرق استان گلستان با ظرفیت 90 تخت بیمارستانی روز شنبه افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

 

بیمارستان رسول اکرم شهرستان کلاله با ظرفیت اسمی 156تخت کلنگ زنی شده و بخشی ازساختمان ان در سال 84 با ظرفیت 52 تخت به بهره برداری رسیده بود و تا چندسال گذشته به علت کمبود فضای مفید، تخت، امکانات و تجهیزات تخصصی با مشکلات زیادی برای خدمات رسانی مواجه بود.
با توجه به این امر، تکمیل و احداث فازدوم این بیمارستان در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری هایی به عمل آمده، تلاش دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مساعدت فعال خیرین سلامت، این پروژه تکمیل، تجهیز وبا ظرفیت 90 تخت بیمارستانی آماده بهره برداری شد.
فازدوم بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله شامل 10 اتاق سی سی یو، 10 اتاق آی سی یو، 8 اتاق ان آی سی یو، بخش اطفال و نوزادان و بخش بستری داخلی مردان و زنان است.
این فاز شامل سه طبقه است که همکف آن بخش مراقبت های ویژه، طبقه اول آن بخش اطفال و نوزادان و طبقه دوم آن نیزبخش بستری داخلی مردان و زنان است.
در هر بخش 4 اتاق وی آی پی و 3 اتاق ایزوله نیز طراحی واحداث شده و همچنین یک اتاق عمل نیز به این مجموعه افزوده شده است.
در این بیمارستان یک بلوک زایمان به مساحت 200 متر مربع درحال احداث است و توسعه بخش دیالیز نیز در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد.
با همدلی ها، همیاری ها، مساعدت ها و پیگیری های انجام شده، ساختمان نیمه تمامی که بیش از دو دهه رها شده بود و می رفت که در ردیف اماکن مخروبه قرارگیرد، به مجموعه بهداشتی درمانی برای خدمت رسانی به مردم محدوده وسیعی ازشرق استان گلستان تبدیل شده است.
برای تکمیل ساختمات فاز دوم بیمارستان کلاله حدود 100میلیارد ریال هزینه شده است.
شهرستان کلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع بوده و فاصله آن از گرگان مرکز این استان حدود 140 کیلومتر است.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

 

 

 


دفعات مشاهده: 1611 بار   |   دفعات چاپ: 317 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 6172 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 663 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 11328196 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 34434 بازدید