پیام خود را بنویسید

پیام تبریک ریاست محترم بیمارستان به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

 | تاریخ ارسال: 1394/9/22 | 

دکتر سیدمهدی آقاپور در پیامی حلول ماه ربیع الاول را تبریگ گفتند:

باردیگر هلال ماه مبارک و پرخیر و برکت ربیع الاول حلول کرده و عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت (علیه السلام) را به یمن خجستگی اعیاد این ماه، بالاخص ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله و علیه و آله) و پیشوای مذهب صادق آل محمد (علیه السلام)، طراوت و جانی تازه می بخشد.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است و عطر میلاد مسعود پیامبر اعظم (صلی الله و علیه و آله) لحظه به لحظه، این ماه مبارک را در برگرفته و این ماه عزیز را به کرامت، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ مزین کرده است. بی تردید وجود مقدس نبی مکرم و رسول اعظم اسلام، می تواند مهم ترین نقطه ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان آحاد مسلمانان و پیروان این شریعت آسمانی باشد و دریایی از امید و امیدواری را در میهن عزیز اسلامی پدیدار آورد. همچنین شکر و سپاس الهی به مناسبت امامت امام زمان (عج) درماه ربیع الاول، برای شیعیان مراقب و متعهد، عملی پسندیده است.

اینجانب با آرزوی قبولی سوگواری های همه دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (علیه السلام)، فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول و اعیاد بزرگ و خجسته این ماه شریف را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، عموم مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


دفعات مشاهده: 1197 بار   |   دفعات چاپ: 188 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA