پیام خود را بنویسید

اخبار : دکتر عموزاد در نشست مشترک مدیران مراکز درمانی با سازمانهای بیمه گر:

 

دکتر عموزاد در نشست با مدیران مراکز درمانی با سازمانهای بیمه گر:

 

مدیریت اقتصادی وکاهش کسورات بیمه ای نیاز امروز مراکز درمانی است

 

 

جلسه کاهش کسورات بیمه ای و تعدیل هزینه ها با حضور جانشین رئیس دانشگاه و معاون توسعه ومدیریت منابع دانشگاه ،مدیرکل بیمه سلامت استان ،نمایندگان ارشد سایر بیمه ها ومدیران دانشگاه ومراکز درمانی در سالن شهید آوینی دانشگاه برگزار شد.

 

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مدیریت اقتصادی بیمارستانها و انجام تعهدات سازمانهای بیمه گر نسبت به مراکز درمانی را از ضروریات  ارائه خدمات بهتر به بیماران وجلب رضایت پرسنل در مراکز درمانی عنوان کرد و بر ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر بین بیمارستان ها و سازمان های بیمه گر تأکید کرد.

 

دکتر علی عموزاد مهدیرجی ضمن تشکر از دکتر حسینی بعنوان مدیر نمونه کشوری، بیمه سلامت استان را حامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان توصیف کرد و در ادامه از مدیران سازمان تأمین اجتماعی نیز تقدیر و تشکر کرد.

 

وی تصریح کرد مشکلات بوجود آمده در تراز مالی بیمارستانها جز با تشکیلات سازی و پیوند عمیق تر با سازمان های بیمه گر مرتفع نخواهد شد و ضروری است که در این مورد ازنگاه سنتی به سمت نگاه درست و نیکو حرکت کنیم.

 

وی کمبود منابع را از عوامل مهم کمبودهای مراکز درمانی عنوان کرد و گفت بسیاری از مشکلات با کاهش مطالبات بیمارستان ها مرتفع خواهد شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه پرداخت به موقع به پرسنل و کارکنان شریف دانشگاه را از اولویت های جدی معاونت تحت مدیریت خود عنوان کرد و گفت در روز چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری پرداختی هایی را به کارکنان عزیز دانشگاه خواهیم داشت

 

وی در پایان راه حل اساسی مشکلات مراکز درمانی را اداره اقتصادی بیمارستان ها اعلام کرد.

 

در ادامه دکتر حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان از تشکیل چنین جلساتی استقبال کرد و گفت؛ هماهنگی هایی که در این جلسات بوجود می آید همه ما را برای رسیدن به اهداف سازمانی یاری می کند.

 

وی استفاده از افراد متخصص در مراکز درمانی را عامل ایجاد تولیدمنابع و پول عنوان کرد و گفت با اقدامات و هماهنگی های انجام شده نسبت به کاهش کسورات بیمه ای خوشبین هستیم.

 

دکتر رضایی نژاد مدیر درمان دانشگاه نیز در این جلسه بر ضرورت هماهنگی بیشتر مراکز درمانی و سازمانهای بیمه گر در ارسال به موقع مدارک و رفع نواقص احتمالی مدارک تأکید کرد و استمرار چنین جلساتی لازمه رفع مشکلات دانست

 

همچنین دکتر آقاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق قلا درخصوص عملکرد کمیته تعدیل و مدیریت هزینه ها گزارشی ارائه کرد.

 

وی گفت؛ پس از پایش ها و انجام تحقیقات و بررسی های لازم کاهش کسورات بیمه ای یکی از اولویت های مهم کمیته تعدیل و مدیریت هزینه ها شناخته شد که لازم است مورد اهتمام جدی قرارگیرد

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

 


دفعات مشاهده: 1428 بار   |   دفعات چاپ: 199 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 5919 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 1266 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 1441430 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 76132 بازدید