پیام خود را بنویسید

معرفی کارکنان : معرفی کارکنان

 

 

  

  

  نام ونام خانوادگی محمد آزاده

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست سازمانی : متصدی امور اداری و دفتری

  عنوان شغل: مسئول مزایده ها و امورخودرویی

  ( Job Title )

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  برگزاری مزایده اموال بلا استفاده و اسقاطی موجود در سطح استان

  2

  انجام امور مربوط به کارت سفر و سبد کالای پرسنل دانشگاه

  3

  انجام امور اداری مربوط به شهرداری و داریی املاک دانشگاه

  4

  دریافت مطالبات یارانه ای از ادارات و نهاد های مربوطه مانند شرکت نفت ، استانداری و ..

  5

  تایید قبوض برق ، آب ، تلفن ، برق و ...

  6

  دریافت عدم خلاف یا معافی خودرو های دانشگاه

  7

  با واحدهای دانشگاه جهت انجام امور خودرویی ازجمله کارت سوخت ، پلاک ، سند مالکیت و نماینده این دانشگاه در وزارت متبوع

  8

  انجام کارهای مربوط به فروش خودرو های بلا استفاده و مستهلک از طریق برگزاری مزایده

  9

  تایید نیاز خودرویی واحد های تحت پوشش دانشگاه

  

 

  

 

  12

 

  13

  

  14

  

  


 

  

  نام ونام خانوادگی احمد اربابی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : حسابدار

  عنوان شغل: کارپرداز

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  به درخواست‌های رسیده رسیدگی و برگه‌ها و دستور خرید آنها را امضا می‌کند.

  2

  در تهیه برگ استعلام بها و تکمیل جدول مقایسه‌ای مربوطه کمک می‌کند.

  3

  حداقل بهای اجناس را پیش از خرید استعلام کرده و به سرپرست مربوطه گزارش می‌کند.

  4

  برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری کوشش می‌کند.

  5

  نمونه کالا را تهیه و برای تطبیق با مشخصات آن را به سرپرست مربوطه ارائه می‌کند

  6

  از نرخ و تخفیف اجناس جهت اطمینان از اینکه برابر مشخصات خواسته شده بوده و با مناسبترین قیمت تهیه می‌شود آگاهی دقیق بدست می‌آورد.

  7

  ترتیب حمل اجناس خریداری شده را به دانشگاه می‌دهد.

  8

  اجناس خریداری شده را به انبار دانشگاه تحویل داده و رسید دریافت میدارد.

  9

  یک نسخه از برگ درخواست جنس و اعلام عدم موجودی توسط مسئول انبار و فاکتور خرید و قبض انبار و یک نسخه از دستور خرید و استعلام بها را به امور مالی دانشگاه ارائه می‌کند.

  10

  فهرست مواد و کالای خریداری شده را با قیمتهای پرداختی تهیه و آن را و چگونگی انطباق اسناد با فاکتور را بررسی می‌کند.

  11

  استعلام بها را پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواه‌گردان لازم دریافت می کند.

  12

  سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور را تنظیم می کند.

  13

  اسناد را ارائه و مجدداً تنخواه‌گردان را دریافت می دارد.

  14

  تنخواه دریافتی در هر سال را تصفیه حساب می کند.

  15

  گزارش عملکرد فصلی به مدیر مربوطه ارائه دهد.

  16

 


  

  

  نام ونام خانوادگی حمید اسماعیلی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : انبار دار

  عنوان شغل: مسئول انبار

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم * لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  کالای وارده را تحویل گرفته و کنترل می‌کندو قبوض و فرمها و صورت‌مجلسهای مربوطه را امضا می‌کند .

  2

  کالای خریداری شده و تحویل داده شده به انبار را با نمونه اصلی تطبیق می‌کند .

  3

  مکان مناسب برای انبار کردن انواع کالاها را با توجه به نوع،وزن،حجم و کثرت مصرف آنها تعیین می‌کند .

  4

  از موجودی انبارها در فواصل معین صورت‌برداری می‌کند .

  5

  موجودی انبارها را رسیدگی و کارپردازان را برای تجدید سفارش آگاه می‌کند .

  6

  در حفاظت و ایمنی انبارها برای جلوگیری از فساد، شکستگی، و دیگر خطرات منجمله ایمنی در زمان آتش‌سوزی مراقبتهای لازم را به عمل آورد .

  7

  در شمارش، بسته‌بندی و حمل و نقل کالا مراقبت به عمل می آورد .

  8

  در ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها نظارت و کلیه اسناد مربوطه را امضا می‌کند .

  9

  در درستی صدور قبوض و حواله‌های انبار نظارت می‌کند .

  10

  بر کارهای مربوط به تحویل و تحول انبارها نظارت می‌کند .

  11

  گزارشهای ماهانه انبار را رسیدگی می‌کند .

  12

  تاریخ مصرف برخی از اقلام مصرفی مانند دارو، مواد آزمایشگاهی و بهداشتی را کنترل و به تاریخ انقضای آنها توجه می‌کند .

  13

  کارکنان تحت سرپرستی را راهنمایی می‌کند .

  14

  گزارشهای لازم را به صورت فصلی به مدیر مربوطه ارائه نماید .

  

 


  

  

  نام ونام خانوادگی نوروز علی بای

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : ---

  عنوان شغل: مسئول نقلیه

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی* کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  درخواستهای خرید لوازم یدکی وسایط نقلیه را بررسی مینماید .

  2

  امور مربوط به تعمیرات،تهیه بنزین و شماره گذاری اتومبیلها را نظارت می نماید .

  3

  میزان سوخت را تعیین و کنترل میکند .

  4

  بر پرداخت هزینه سوخت به رانندگان نظارت مستقیم میکند .

  5

  بر انجام امور مربوط به بیمه وسایط نقلیه نظارت مینماید .

  6

  برنامه رفت‌و‌برگشت سرویس های اداری را تنظیم میکند .

  7

  برنامه کشیک رانندگان را در ساعات غیراداری تنظیم میکند .

  8

  بر تحویل و تحول اتومبیلها نظارت میکند .

  9

  پیشینه‌ها (مربوط به سند ماشین،لوازم یدکی،لاستیکهای خریداری شده، تاریخ برگهای درخواست،قبض انبار و....)و آمار و کلیه مشخصات وسایط نقلیه را نگاهداری مینماید .

  10

  به تصادفات رانندگان رسیدگی میکند .

  11

  گزارشات لازم برای تعمیرات اتومبیلها را تهیه میکند .

  12

  گزارش فصلی عملکرد را به مدیر مربوطه ارائه می نماید .

  13

 

  14

 

  15

 

    

  

  نام ونام خانوادگی ابوالفضل پاییزان

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست سازمانی

  عنوان شغل: انبار دار

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  از موجودی انبارها به نحو مطلوب نگهداری و آنها را مرتب می‌نماید.

  2

  اجناس و مواد انبار را برای قراردادن آنها در مکان مناسب طبقه‌بندی و شماره‌گذاری کرده و در صورت نیاز برچسب به آنها الصاق می‌نماید.

  3

  اصول بهداشتی و ایمنی و حفاظتی و پیش‌بینی‌های لازم برای پیش‌گیری از حوادث احتمالی مانند آتش‌سوزی، دزدی، ضایعات و فساد و ... را در مورد اجناس انبار شده در انبارها رعایت می‌کند.

  4

  در نقل انتقالات اجناس و مواد انبارها دقت کرده و اصول و نکات انبارداری را رعایت می‌کند.

  5

  در هنگام تحویل و تحول کالاها را از لحاظ انطباق کمی و کیفی با نمونه‌ها و مشخصات مندرج در حواله و اسناد و درخواستها کنترل می‌کند.

  6

  اسناد را تنظیم می‌کند، کالا را تحویل و تحول می‌نماید و به تحویل‌دهندگان رسید ارائه کرده و از تحویل گیرنده رسید دریافت میدارد.

  7

  فاکتورها،حواله و سفارشهای کالا را کنترل می‌کند.

  8

  گزارش مالی انبار و قیمت اجناس ورودی به انبار و نیازمندیهای مربوطه را تهیه می‌کند.

  9

  مواد و اجناس و لوازم یدکی را تحویل گرفته و در صورت لزوم توزین و یا شمارش می‌کند.

  10

  موجودیهای انبار کنرتل نموده و از کالاها صورت‌برداری می نماید

  11

  در بارگیری انواع کالاهای خروجی از انبار مراقبت می‌کند.

  12

  باربرداران را برای قراردادن کالاها و مواد تحویلی از محلهای معین راهنمایی می‌کند.

  13

  از کالاهای نامرغوب و بلامصرف برای سرپرست مربوطه گزارش تهیه می‌کند.

  14

  گزارشهای لازم را به صورت فصلی به مسئول واحد ارائه می نماید

  15

 

  16

  


    

  نام ونام خانوادگی اسماعیل پهلوان

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : کارپرداز

  عنوان شغل: کارشناس مناقصات و معاون اداره

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی کارشناسی * مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم لیسانس * فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  برگزاری کلیه مراحل مربوطه به مناقصات واحد های تحت پوشش دانشگاه

  2

  مشاوره به واحدهای تابعه درخصوص چگونگی برگزاری مناقصه/مزایده

  3

  جمع‌آوری و بررسی قراردادهای منعقده و ارسالی واحدها از نظر تنظیم در فرم استاندارد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور

  4

  تهیه صورتجلسه‌ و ابلاغ به واحدها بعد از برگزاری مناقصه/مزایده

  5

  تهیه پاسخ مکاتبات واحدها به امور مناقصه‌ها

  6

  تهیه و ابلاغ مکاتبه‌های قابل طرح در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه مربوط به واحدها

  7

  رفع نقص تیپ‌های قراردادهای گذشته

  8

  ارائه آمارمناقصه‌ها/مزایده‌های انجام شده به معاونت پشتیبانی و مدیریت خدمات

  9

  مشارکت مدیریت های مالی ، بودجه ، حقوقی جهت بررسی قرارداد ها

  10

  انجام امور مربوط به سایت مناقصات و شرکت در فرا خوانهای مربوط به سایت مناقصات

  11

  انجام امور مربوط به ترک تشریفات

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  

  

  نام ونام خانوادگی سید یحیی حسینی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : انبار دار

  عنوان شغل: مسئول اسناد و مدارک

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم* لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  رسیدگی به درخواست کار متقاضایان و ثبت و اولویت بندی درخواست های واصله

  2

  انجام کلیه مراحل اداری مربوط به جذب و بکار گیری نیروی جدید

  3

  پاسخ به مکاتبات اداری مربوط به نیرو های حجم کار

  4

  بررسی اسناد پرداخت اضافه کار از جهت انطباق با سقف اعتبارات و قوانین و مقررات

  5

  محاسبه جمع بندی و نظارت بر اضافه کار نیروهای رسمی و پیمانی

  6

  بررسی حقوق نیرو های حجم کار در سطح استان

  7

  بررسی اضافه کار نیروهای حجم کار در سطح استان

  8

 

  9

 

  10

 

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 


   

  نام ونام خانوادگی حسین حیدری

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : متصدی امور اداری و دفتری

  عنوان شغل: مسئول امور رفاهی

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  نظارت بر امورات سرایداری و نظافت واحدهای معاونت پشتیبانی و حوزه ریاست

  2

  انجام امور مربوط به مهمانسرا و خوابگاه های دانشگاه

  3

  انجام امور رفاهی کارکنان و برنامه ریزی جهت نحوه هزینه کرد بودجه رفاهی

  4

  صدور ماموریت خارج از استان جهت پرسنل و خودرو های سطح دانشگاه واحد ها

  5

  معرفی پرسنل جهت دریافت وام با بانک های عامل طرف قرارداد

  6

  توزیع سبد کالای پرسنل سطح استان و بازنشستگان و موظفی بگیران

  7

  توزیع ژتون غذا ، شیر ، نان و پرسنل سازمان مرکزی دانشگاه

  8

  صدور مجوز استفاده از خوابگاه تهران جهت ماموریت های اداری

  9

  برقراری ارتباط با امور رفاهی دانشگاه های علوم پزشکی جهت استفاده از خوابگاه و مهمانسرا های در اختیار جهت پرسنل متقاضی این دانشگاه

  10

  برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد خدمه های حوزه ریاست و معاونت پشتیبانی

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  17

 

   

  نام ونام خانوادگی محدثه جباری

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : اپراتو ر

  عنوان شغل: مسئول تایمکس

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم * لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  پرینت کارکرد ماهانه پرسنل و تحویل به نماینده واحد از اول تا سوم هر ماه

  2

  تحویل کارکرد اصلاح شده پرسنل از 4 الی 7 هر ماه

  3

  اصلاح نواقص کارکرد پرسنل که به تایید مدیر واحد رسیده است

  4

  کمک به واحدهای استانی جهت رفع نواقص نرم افزاری تایمکس

  5

  تهیه گزارش اضافه کار ماهیانه پرسنل و تحویل به مدیر واحد

  6

  نگهداشت نرم افزار و سخت افزار دستگاه تایمکس

  7

  صدور گواهی کار ماهیانه پرسنل شاغل در حوزه خدمات ومدیران پشتیبانی

  8

  دریافت گزارشات ورود و خروج ارسالی از نگهبانی دانشگاه و رفع نواقص تایمکس بر اساس آن

  9

  ثبت مشخصات نیروهای جدید وگرفتن اثر انگشت آنها

  10

  ثبت وتایید ماموریت شهری ، خارج از استان ، مرخصی ، استعلاجی و.... پس از دریافت تاییدیه مسئول واحد

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  17

 

  

  نام ونام خانوادگی عوض خلیلی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : ---

  عنوان شغل: مسئول تاسیسات

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی *

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  نگهداری کلیه موتورخانه های ستاد مرکزی دانشگاه و دستگاههای حرارتی – برودتی

  2

  تعمیر ونگهداری سیستمهای برقی ، آب و تلفن (رفع عیوب گوشی ، خطوط ..)و وسایل برقی (سماور، پنکه ، فن کوئل ها و....) درستاد مرکزی

  3

  نصب وسایل برقی (کولر و وسایل روشنایی و یو پی اس و...) وتابلوهای تزئینی و اعلانات جهت کلیه واحدهای ستاد مرکزی

  4

  پشتیبانی وکمک در برگزاری جشنها ومراسمات دانشگاه و درصورت لزوم نصب وسایل مورد نیاز

  5

 

  6

 

  7

 

  8

 

  9

 

  10

 

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  

  نام ونام خانوادگی مرتضی غلامی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : کارشناس بیماریهای خاص

  عنوان شغل: مدیر خدمات پشتیبانی

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی کارشناسی مدیریتی *

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری *

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  ارجاع نامه های وارده به کارکنان جهت اقدام کارشناسی

  2

  نظارت بر واگذاری خدمات بصورت حجم کار و مناقصه

  3

  صدور مجوز خرید ، تهیه و توزیع لوازم وتجهیزات و ورود و خروج انبار

  4

  صدور مجوز فروش لوازم اسقاطی و وسایل نقلیه موتوری

  5

  نظارت ، تنظیم و برنامه ریزی برای وسایل نقلیه موتوری و مجوز خروج از استان

  6

  نظارت بر کار کارکنان تحت سرپرستی و راهنمائی در انجام کارها

  7

  نظارت بر اجرای اتوماسیون اداری در سازمان مرکزی دانشگاه

  8

  برنامه ریزی و نظارت بر اجرای امور رفاهی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه

  9

  نظارت بر انجام مناقصات و مزایده ها

  10

 

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  17

 

  نام ونام خانوادگی شبنم زابلی زاده

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : کارشناس

  عنوان شغل: کارشناس اصلاح ساختار

  عنوان بخش یا واحد سازمانی : مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی کارشناسی * مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم لیسانس * فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  مهندسی مجدد فرآیندهای انجام کار حوزه خدمات پشتیبانی و اصلاح آن در صورت نیاز

  2

  تنظیم برنامه استراتژِک و عملیاتی خدمات پشتیبانی و تبیین swot حوزه خدمات پشتیبانی

  3

  تنظیم جلسات ماهانه کارشناسی حوزه خدمات و پیگیری مصوبات

  4

  انجام امور محوله دیگر

  5

  انجام امور استقرار سیستم ایزو در خدمات پشتیبانی

  6

 

  7

 

  8

 

  9

 

  10

 

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  

  نام ونام خانوادگی محمد تقی زمانی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : کارپرداز

  عنوان شغل: کارپرداز

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم * لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  به درخواست‌های رسیده رسیدگی و برگه‌ها و دستور خرید آنها را امضا می‌کند.

  2

  در تهیه برگ استعلام بها و تکمیل جدول مقایسه‌ای مربوطه کمک می‌کند.

  3

  حداقل بهای اجناس را پیش از خرید استعلام کرده و به سرپرست مربوطه گزارش می‌کند.

  4

  برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری کوشش می‌کند.

  5

  نمونه کالا را تهیه و برای تطبیق با مشخصات آن را به سرپرست مربوطه ارائه می‌کند

  6

  از نرخ و تخفیف اجناس جهت اطمینان از اینکه برابر مشخصات خواسته شده بوده و با مناسبترین قیمت تهیه می‌شود آگاهی دقیق بدست می‌آورد.

  7

  ترتیب حمل اجناس خریداری شده را به دانشگاه می‌دهد.

  8

  اجناس خریداری شده را به انبار دانشگاه تحویل داده و رسید دریافت میدارد.

  9

  یک نسخه از برگ درخواست جنس و اعلام عدم موجودی توسط مسئول انبار و فاکتور خرید و قبض انبار و یک نسخه از دستور خرید و استعلام بها را به امور مالی دانشگاه ارائه می‌کند.

  10

  فهرست مواد و کالای خریداری شده را با قیمتهای پرداختی تهیه و آن را و چگونگی انطباق اسناد با فاکتور را بررسی می‌کند.

  11

  استعلام بها را پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواه‌گردان لازم دریافت می کند.

  12

  سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور را تنظیم می کند.

  13

  اسناد را ارائه و مجدداً تنخواه‌گردان را دریافت می دارد.

  14

  تنخواه دریافتی در هر سال را تصفیه حساب می کند.

  15

  گزارشهای لازم را تهیه می کند.

  16

 

    

  نام ونام خانوادگی ابوالقاسم رستمانی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : --

  عنوان شغل: مسئول آمار و اطلاعات

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم* لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  تهیه بانک اطلاعاتی نیروهای شرکتی دانشگاه و بروز رسانی آمار

  2

  تهیه بانک اطلاعاتی کلیه خودرو های ملکی و قراردادی دانشگاه و بروز رسانی آمار

  3

  تهیه بانک اطلاعاتی کلیه دارئیهای منقول و غیر منقول دانشگاه وبروز رسانی آمار

  4

  جمع آور گزارش کار واحد های تحت پوشش خدمات و تنظیم گزارش کار 6 ماهه

  5

  نگهداری و رفع نواقص سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر های موجود

  6

  راه اندازی سیستم بایگانی نرم افزاری جهت دسترسی سریع به اطلاعات کامپیوتر

  7

  راه اندازی دستگاه ورود و خروج تحت وب و اثر انگشتی ورود و خروج و رفع اشکالات مسئولین تایمکس در واحد های دانشگاه

  8

  پاسخ به سوالات کامپیوتری و شبکه لن همکاران در حوزه پشتیبانی دانشگاه و ایجاد اکانت جدید جهت مورد نیاز همکاران

  9

 

  10

 

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  

  نام ونام خانوادگی امیر شیخ ویسی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : کارشناس آموزشی

  عنوان شغل: کارشناس امور قرارداد ها

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی کارشناسی * مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم لیسانس * فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  صدور معرفی نامه جهت انجام کلیه امور بیمه ای خودرو ها و ابنیه دانشگاه و کارکنان

  2

  پاسخگویی به سوالات و مشکلات بیمه ای واحد های تحت پوشش دانشگاه

  3

  نظارت بر اجرای دقیق مفاد قرارداد منعقد شده با بیمه ایران و رفع مشکلات احتمالی .

  4

  ایجاد بانک های اطلاعاتی مورد نیاز واحد قرارداد ها

  5

  تهیه و تنظیم قرارداد های تیپ مورد نیاز واحد های دانشگاه جهت واگذاری امور به بخش خصوصی

  6

  سازماندهی قرارداد ها ، صورت جلسات ، بخش نامه ها ، آیین نامه ها وکلیه اسناد و مدارک مورد نیاز امور قرارداد ها جهت دسترسی سریع در مواقع مورد نیاز

  7

  اخذ تاییدیه قراردادها از دفتر حقوقی و امور مالی دانشگاه

  8

  ورود اطلاعات مناقصه‌ها/مزایده‌های انجام شده به رایانه و بانک اطلاعاتی حوزه و تهیه نمودار مقایسه‌‌ای واحدها

  9

 

  10

 

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  

  نام ونام خانوادگی علی اکبر صادقی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : تلفنچی

  عنوان شغل: تلفنچی

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی * کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  دستگاه مرکزی تلفن و سایر دستگاهها را برای اطمینان از آماده بودن آنها بازدید میکند .

  2

  به مراجعات تلفنی افراد پاسخ میدهد .

  3

  ارتباط تلفنی داخلی یا خارج دانشگاه و بالعکس را برقرار و پیامهای تلفنی را برابر دستورالعملهای مربوطه انجام میدهد .

  4

  ارتباط تلفنی با سایر نقاط کشور و احتمالاً خارج از کشور از طریق شبکه مرکزی تلفن و برابر دستور سرپرست مربوطه برقرار میکند .

  5

  شماره تلفنهای مؤسسات،دانشگاهها و سازمانهایی را که دانشگاه با آنها ارتباط دارد گردآوری میکند .

  6

  لیست شماره تلفنهای داخلی را تهیه مینماید .

  7

  با شرکت مخابرات برای رفع خرابی تلفنهای شهری تماس میگیرد .

  8

  تعمیرات جزئی را انجام میدهد و معایب و اشکالات اساسی را به سرپرست مربوطه اطلاع میدهد .

  9

  از دستگاه تلفن مراقبت به‌ عمل می‌آورد .

  10

  محل خدمت را در شیفت کار ترک نمیکند .

  11

  مقررات اداری و اختصاصی و مصوبات دانشگاه و مسایل ایمنی و حفاظتی را رعایت میکند .

  12

  دیگر کارهای مربوطه را برابر دستور سرپرست مربوطه انجام میدهد

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

  

  نام ونام خانوادگی علیرضا طیبی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : حسابدار

  عنوان شغل: کارشناس امور قرارداد ها

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی کارشناسی * مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم فوق دیپلم لیسانس * فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  برگزار کلیه مراحل مربوطه به مناقصات واحد های تحت پوشش دانشگاه

  2

  نظارت بر امورات شرکتهای خدماتی ، فنی و بازرگانی ، حمل نقل و چاپ و تکثیر و

  3

  دسته‌بندی اطلاعات اخذ شده و تعیین نوبت جهت شرکت در کمیسیون و برگزاری کمیسیون مناقصه

  4

  تهیه مکاتبه مربوط به ارسال فیشهای واریزی به امور مالی از طریق معاونت محترم پشتیبانی بعد از انجام هر جلسه مناقصه/مزایده

  5

  دسته‌بندی و تکمیل پرونده مناقصه‌ها و مزایده‌ها و بایگانی در زونکن‌های مربوطه

  6

  مرتب‌سازی و نگهداری قراردادهای ارسالی واحدها

  7

  تهیه جدول برگزاری مناقصه/مزایده بر اساس مستندات موجود و نامه‌های رسیده از واحدها

  8

  بررسی و صدور مجوز خرید سرمایه های واحد های تابعه

  9

  بررسی شکلی قرارداد های ارسالی از واحد های دانشگاه پس از اخذ تاییدیه امور مالی و دفتر حقوقی

  10

 

  11

 

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 


  

  نام ونام خانوادگی مهدی مهدوی

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : ---

  عنوان شغل: انبار دار

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی* کارشناسی مدیریتی

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  از موجودی انبارها به نحو مطلوب نگهداری و آنها را مرتب می‌نماید.

  2

  اجناس و مواد انبار را برای قراردادن آنها در مکان مناسب طبقه‌بندی و شماره‌گذاری کرده و در صورت نیاز برچسب به آنها الصاق می‌نماید.

  3

  اصول بهداشتی و ایمنی و حفاظتی و پیش‌بینی‌های لازم برای پیش‌گیری از حوادث احتمالی مانند آتش‌سوزی، دزدی، ضایعات و فساد و ... را در مورد اجناس انبار شده در انبارها رعایت می‌کند.

  4

  در نقل انتقالات اجناس و مواد انبارها دقت کرده و اصول و نکات انبارداری را رعایت می‌کند.

  5

  در هنگام تحویل و تحول کالاها را از لحاظ انطباق کمی و کیفی با نمونه‌ها و مشخصات مندرج در حواله و اسناد و درخواستها کنترل می‌کند.

  6

  کالا را تحویل و تحول می‌نماید و به تحویل‌دهندگان رسید ارائه کرده و از تحویل گیرنده رسید دریافت میدارد.

  7

  فاکتورها،حواله و سفارشهای کالا را کنترل می‌کند.

  8

  گزارش مالی انبار و قیمت اجناس ورودی به انبار و نیازمندیهای مربوطه را تهیه می‌کند.

  9

  مواد و اجناس و لوازم یدکی را تحویل گرفته و در صورت لزوم توزین و یا شمارش می‌کند.

  10

  موجودیهای انبار کنرتل نموده و از کالاها صورت‌برداری می نماید

  11

  در بارگیری انواع کالاهای خروجی از انبار مراقبت می‌کند.

  12

  باربرداران را برای قراردادن کالاها و مواد تحویلی از محلهای معین راهنمایی می‌کند.

  13

  از کالاهای نامرغوب و بلامصرف برای سرپرست مربوطه گزارش تهیه می‌کند.

  14

  گزارشهای لازم را به صورت فصلی به مسئول واحد ارائه می نماید

  15

 

  16

 

    

  نام ونام خانوادگی علی مهری

  شماره پرسنلی :

  شماره مستخدم :

  

  شرح وظایف

  شماره پست :

  تاریخ :

  

  

  مشخصات کلی

  پست و شغل

  

  ( General gob

  Qualification)

  

  عنوان پست : حسابدار

  عنوان شغل: مسئول تدارکات

  عنوان بخش یا واحد سازمانی مدیریت خدمات پشتیبانی

  ( Section Title )

  نوع شغل کارگری کارمندی کارشناسی مدیریتی *

  ( gob Type ) Labor CIerical Expertical Managerial

  مدرک تحصیلی دیپلم * فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  خلاصه شرح

  وظایف

  ردیف

  عنوان وظایف

  1

  درخواستهای رسیده را بررسی و به کارپردازان ارجاع میدهد .

  2

  برگه های استعلام بهای دریافتی را رسیدگی و مجدداً به کارپردازان ارجاع میدهد .

  3

  کارپردازان را در تهیه اقلام مورد نیاز راهنمایی میکند .

  4

  اسناد خرید را برای تطبیق با مقررات مربوطه رسیدگی و امضا مینماید .

  5

  نظرات واحدهای درخواست‌کننده کالا را از نظر کنترل چگونگی اقلام خریداری شده پس از تحویل کالا کسب مینماید .

  6

  راهنماییهای لازم را درباره مشخصات و کمیت اقلام تدارکاتی ارائه مینماید .

  7

  بر تنظیم اسناد خرید نظارت کرده و مدارک ضمیمه آنها را بررسی میکند .

  8

  بررسیهای لازم برای شناخت بازار وآگاهی از نوسانات قیمت‌ها را انجام میدهد .

  9

  پیشنهادهای لازم برای فروش،تعویض کالا،وسایل اسقاط و غیراسقاط و نامناسب را تهیه مینماید .

  10

  بین کارپردازان کارها را تقسیم و راهنمایی مینماید

  11

  گزارشهای لازم از پیشرفتها،مشکلات و کوششهای انجام شده را تهیه مینماید .

  12

 

  13

 

  14

 

  15

 

  16

 

 

  

 


دفعات مشاهده: 4629 بار   |   دفعات چاپ: 600 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 85 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

Designed & Developed by : Golestan University of Medical Sciences