پیام خود را بنویسید

آرشیو اخبار 1394 : آرشیو اخبار 1394

              

اعلام نتایج آزمون استخدامی مورخ 94/3/8

AWT IMAGE   محمد مهدی بطیار مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه اعلام کرد: نتایج آزمون استخدامی مورخ 94/3/8 دانشگاه علوم پزشکی گلستان بعد از کسب مجوز های لازم از وزارت بهداشت اعلام گردید. وی افزود : داوطلبان محترم می توانند جهت مشاهده نتایج به سایت اینترنتی دانشگاه به آدرس Goums.ac.ir  مراجعه نمایند. بطیار گفت: پذیرفته شدگان موظفند مطابق جدول زمان بندی اعلام شده جهت تحویل مدارک به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند.(کلیک نمائید)  وی در پایان اعلام کرد : چنانچه داوطلبی تقاضای بررسی و رسیدگی مجدد به نتایج آزمون را دارد می بایست حداکثر تا تاریخ 94/5/1 تقاضای کتبی خود را به امور استخدام معاونت توسعه تحویل دهد.

                                     

واریز تنخواه اضافه کار واحدهای تابعه دانشگاه

   سارابیگم فرجی خزانه دار و مدیر امور مالی دانشگاه در خبری اعلام داشتند : در راستای انجام پرداختیهای پرسنلی و همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، تنخواه اضافه کار واحدهای تابعه دانشگاه در روز یکشنبه مورخ 94/4/21 به حساب واحدها منظور گردید.

                       

قابل توجه داوطلبان آزمون استخدامی مورخه 94/3/8 دانشگاه علوم پزشکی گلستان

AWT IMAGE   محمد مهدی بطیار مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه گفت: با عنایت به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدامی باید توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تائید می گردید، بررسی و تائید آزمون از سوی وزارت متبوع انجام و در طی 48 ساعت آینده از طریق سایت معاونت توسعه مدیریت و منابع به اطلاع خواهد رسید.

                    

کارشناسان رشته های هوشبری و اتاق عمل می توانند در آزمون استخدام پیمانی مورخ 94/3/8 شرکت نمایند

   مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه با بیان این مطلب اعلام کرد: نظر به اینکه بعد از انتشار آگهی استخدامی تشکیلات سازمانی جدید دو بیمارستان جدید التاسیس بندرگز و آزادشهر ابلاغ گردید و همچنین با توجه به درخواست های مکرر متقاضیان شرایط احراز رشته های شغلی هوشبری و اتاق عمل از کاردانی به کاردانی و کارشناسی تغییر یافت. بطیار افزود : لازم است متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته هوشبری و اتاق عمل تا ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 94/2/23 با مراجعه به سایت اینترنتی دانشگاه به آدرس www.goums.ac.ir  نسبت به تکمیل فرم درخواست شغل اقدام و در آزمون ثبت نام نمایند. وی در پایان گفت: مهلت تعیین شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
 
                

زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه به تاریخ 94/3/8 موکول شد

مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه با بیان این نکته اعلام داشت : مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه شماره 209/702 مورخ 94/2/14 بدلیل درخواست برخی دانشگاه های علوم پزشکی زمان برگزاری آزمون را از 94/2/25 به 94/3/8 موکول نمود. بطیار افزود : از روز دوشنبه مورخ 94/2/14 ثبت نام اینترنتی از داوطلبان استخدام آغاز و تا ساعت 8 صبح روز 94/2/23 ادامه خواهد یافت. همچنین زمان توزیع کارت ورود به جلسه نیز از 23 و 94/2/24 به 5 و 94/3/6 تغییر پیدا کرد. بطیار در پایان تاکید کرد هر گونه اطلاع رسانی اعم از تغییر زمان بندی و سایر مفاد آگهی آزمون صرفا از طریق سایت دانشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
             

آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

خبر فوری :

مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه از برگزاری آزمون استخدام پیمانی در تاریخ 94/2/25 خبر داد. بطیار گفت: این آزمون در روز جمعه مورخ 94/2/25 بر اساس مجوز شماره /608/209 د مورخ 94/2/8 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد. در این آزمون برای بیمارستان های جدید الاحداث بندرگز و آزادشهر نیروی انسانی جذب خواهد شد. در این آزمون که صرفاً برای مشاغل بهداشتی درمانی برگزار خواهد شد رشته های پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، آزمایشگاه، رادیولوژی، مدارک پزشکی ، کارشناس امور دارویی، مددکاری، تغذیه ، امور بیمارستان ها، بهداشت محیط ، پزشک عمومی ، متخصص اطفال ، داخلی ، جراحی عمومی، بیهوشی ، زنان و زایمان ، رادیولوژی و متخصص آزمایشگاه جذب خواهند گردید.آگهی این آزمون از روز یکشنبه 94/2/13 بر روی سایت دانشگاه قابل مشاهده می باشد.داوطلبان تا ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 94/2/22 فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی goums.ac.ir  در آزمون ثبت نام نمایند. اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. ضمناً شماره تماس 017-32426006 در طول ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.
 
           

اولین جلسه کمیته پژوهشی دانشگاه در سالن شهید آوینی برگزار گردید

AWT IMAGE  در این جلسه ابتدا، محمدمهدی بطیار، دبیر کمیته، ضمن خوش آمدگویی، و خیرمقدم به اعضاء اهداف کمیته پژوهشی دانشگاه بخصوص در حوزه معاونت توسعه را تشریح کرد.
در ادامه آقای دکتر عموزاد معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حضور و قبول زحمت اعضاء کمیته به شرح دیدگاههای خود و انتظارات لازم از این کمیته پرداختند.

AWT IMAGE
                  

احکام حقوقی سال 94 کارکنان صادر شد

AWT IMAGE  آقای بطیار مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه طی خبری اعلام داشتند: کارکنان دانشگاه حقوق فروردین ماه را بر اساس ضریب افزایشی سال 1394 دریافت می نمایند.
وی افزود: به استناد نامه شماره 101/19/د – 9/1/94 مشاور محترم وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و تصویب نامه شماره 161091/ت 51735 هـ مورخ 93/12/27 هیات وزیران ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ گردید. امتیاز این ضریب با 14 درصد افزایش نسبت به سال 93 به میزان 1376 ریال اعلام گردید. همچنین ضریب حقوقی برای اعضای هیات علمی به میزان 19597 ریال اعلام شد.

AWT IMAGE

              

تبریک دکتر عموزاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  به مناسبت سال نو


به نام خالق هستی بخش

      بهار می آید، درگشاییم و به استقبالش رویم و رستاخیز خویش را  در آیینه رستاخیز طبیعت به تماشا نشینیم و از خدا بخواهیم باغ جانمان را در آغوش نوازش نسیم مسیحایی بهار شکوفا گرداند.
تقارن نوروز 1394 با ایام فاطمیه را گرامی داشته و در آستانه تجدید حیات طبیعت و فرارسیدن روزهای نوید بخش بهار ضمن تقدیم صمیمانه ترین شادباش ها ، از خدمات صادقانه و جهاد گونه شما به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده بزرگ دانشگاه تقدیر و تشکر نموده و برای شما و خانواده محترمتان از آستان حضرت دوست ، سلامت و سعادت و سربلندی آرزو مینمایم . جانتان سبز، روز و روزگارتان در پرتو عنایت حضرت حق و در سایه سار محبت و معرفت کوثر کثیر خلقت ، حضرت فاطمه الزهرا (س) بهاری باد. 
 
       

دفعات مشاهده: 971 بار   |   دفعات چاپ: 330 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

Designed & Developed by : Golestan University of Medical Sciences