اخبار و مناسبت ها : معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی از شبکه بهداشت و درمان بندرگز پایش کرد .

 | تاریخ ارسال: 1393/8/4 | ارسال‌کننده: محمد زيارتی | نویسنده: محمد زيارتی | 

معاون توسعه و مدیریت منابع  به همراه مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی از شبکه بهداشت و درمان بندرگز پایش کرد .

دکتر تبرائی و هیات همراه در این پایش برنامه های اجرایی در شبکه بهداشت را بررسی و نقاط قوت و ضعف برنامه ها  مورد ارزیابی کردند  .

معاون توسعه و مدیریت منابع  دانشگاه ، انجام این پایش ها را  در راستای حرکت در جهت مطلوب عنوان کرد و افزود : همه باید متناسب با نقشه راه ،  برنامه های عملیاتی مناسب را تدوین کرده و در جهت رسیدن به اهداف سازمانی گام برداریم .

دکتر تبرائی در بخش دیگری از سخنان خود فهم بهتر مدیران مالی استانی و شهرستانی از اجرای برنامه ها در سیستم بهداشت و درمان را موجب ارائه خدمات بهتر به واحدها دانست .

دکتر شهرام صابری سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز هم پایش های مستمر مدیران ( تیم های پایش دانشگاه علوم پزشکی گلستان ) را از مراکز تابعه و تحت پوشش سبب تقویت عملکرد واحدهای محیطی و بهبهود و ارتقاء شاخص های بهداشتی عنوان کرد .

دکتر صابری با بیان چالش های کلان موجود در شهرستان مساعدت وهمکاری دانشگاه را در رفع این معضلات خواستار شد .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز همچنین در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان شهداء و مرکز بهداشت و چالش های موجود در این طرح را  برای حاضرین تشریح کرد .

جذب و بکارگیری پزشکان متخصص ، لزوم تجهیز بیمارستان به تجهیزات نوین پزشکی و بهره گیری از این تجهیزات در جهت خدمت ارائه مطلوب تر به مراجعین ، پیگیری در راه اندازی بیمارستان جدید التاسیس بندرگز  ، لزوم راه اندازی ساختمان زیست پزشکان شهرستان و بهره برداری از خانه های بهداشت در دست ساخت مرکز بهداشت از دیگر موضوعاتی بود که دکتر صابری توضیحات لازم را به معاون توسعه و مدیریت منابع  ارائه و مساعدت ایشان را در خصوص این موضوعات خواستار شد.

رئیس مرکز بهداشت بندرگز همچنین با اشاره به اجرای برنامه CBI ( برنامه ابتکارات جامعه محور ) از تدوین برنامه های خاص  جهت رفاه سالمندان و بهبهود مبلمان شهری  در بندرگز بر اساس مصوبات جلسات در فرمانداری خبر داد .

دکتر عظیمی هم در این جلسه ، پایش های مدیریتی از مراکز بهداشتی  تابعه به همراه مسئولان واحدهای فنی و اداری و مالی  را از نقاط قوت شهرستان اعلام کرد.

برنامه های پزشک خانواده ، ایجاد تعادل و تناسب همراه با سرعت و دقت در اجرای برنامه های ، تعیین پیمانکاران مناسب با مشارکت شهرستان ها ، نظارت بر اجرای صحیح برنامه ها و   از جمله موراد  مطرح شده در این پایش بود .


AWT IMAGE
AWT IMAGE



دفعات مشاهده: 963 بار   |   دفعات چاپ: 316 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان شهداء بندرگز می باشد.