پیام خود را بنویسید

اجرایی : اخبار

 

هشتمین جلسه ستاد اجرایی برنامه تحول نظام سلامت مرکز برگزار شد.

 

AWT IMAGEاین جلسه  که با حضور ریاست ، مدیریت و مسئولین کارگروه های اجرایی برنامه تحول نظام سلامت مرکز برگزارشد ضمن بررسی پیشرفت مصوبات گذشته ، موانع و نیازها بر اساس اولویت مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در این نشست دکتر هروی مدیریت مرکز نسبت به اجرای نظر سنجی طرح هتلینگ بیمارستان از مراجعین ، اعلام نیاز آمبولانس و تشکیل کارگروه های تخصصی با هدف اجرای هرچه بهتر برنامه تحول نظام سلامت در مرکز تاکید کرد .

 

AWT IMAGE

 

جلسه توجیهی و هم اندیشی برنامه تحول نظام سلامت با حضور پرشور کارکنان مرکز 5آذر برگزار شد.

 

AWT IMAGEدر این جلسه که با حضور کلیه پرسنل در سالن اجتماعات بیمارستان برگزار گردید، رئیس مرکز دکتر حاجی محمدی با شرح برنامه مذکور ، از همه کارکنان به عنوان عضوی از بدنه سلامت کشور خواست تا با تلاش خود در حوزه های کاری و با لحاظ کرامات انسانی و اخلاق مداری در جهت رضایتمندی مراجعین که از اهداف اصلی برنامه می باشد، باری دیگر به امر مقام معظم رهبری لبیک گفته و نیز دولت را در اجرای این امر یاری نمایند.

 

AWT IMAGE

 

هفتمین جلسه ستاد اجرایی برنامه نظام تحول سلامت مرکز آموزشی درمانی 5آذر برگزار شد.

 

AWT IMAGEدر راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت مرکز، هفتمین جلسه ستاد اجرایی با حضور ریاست و مسئولین واحدها در محل دبیرخانه این ستاد برگزار گردید.
در این جلسه مواردی چون کاستی ها و بدهی های دارویی، تجهیزات و ملزومات طبخ و آشپزخانه، شرایط دریافت پیش پرداخت از مراجعین خاص، قراردادهای آزمایشگاهی و تصویربرداری، همچنین پایش مستمر کارشناسان بهداشت محیط مورد بحث قرار گرفت.

 

AWT IMAGE

 

در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت ، ششمین جلسه ستادی مرکز آموزشی درمانی 5 آذر برگزار شد .

 

AWT IMAGEدر این جلسه که با حضور رئیس ، مدیران و مسئولین برگزار گردید دکتر حاجی محمدی رئیس مرکز با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از سه اولویت اصلی کشور می باشد وظیفه کارکنان مرکز را به عنوان نیروهای صف ، جزء اجرایی ترین و کلیدی ترین وظایف در این حوزه دانست و آنان را به عنوان عضوی از بدنه دولت به حمایت و اجرای این طرح با بهترین کیفیت ممکن فرا خواند .

 

AWT IMAGE

 

در راستای اجرای دستورالعمل برنامه تحول نظام سلامت ، پنجمین جلسه ستادی مرکز تشکیل شد .

 

AWT IMAGEدر این جلسه که با حضور ریاست ، سرپرست خدمات پرستاری ، مسئولین امور دارویی ، خدمات ، آزمایشگاه و امور اداری مرکز تشکیل گردید ، پس از ارائه گزارشِ اهم موارد قید شده در جلسه توجیهی مورخ 92/02/13که از طرف وزارت متبوع برگزار شده بود ، ریاست مرکز دکتر حاجی محمدی بر لزوم سیاستگزاری و برنامه ریزی مناسب در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه و ساماندهی خدمات تشخیصی و درمانی اعم از اقلام مورد نیاز دارویی و تجهیزات پزشکی و تهیه پکیج مصرفی مورد نیاز بیماران به منظور افزایش رضایتمندی مراجعین و همراهان و پاسخگویی مناسب به انتظارات بیماران با خدمات هتلینگ بیمارستان تاکید نمود.

 

AWT IMAGE

 

ستاد اجرایی برنامه تحول نظام سلامت در مرکز تشکیل گردید.

 

AWT IMAGEدر راستای برنامه های تحول نظام سلامت به عنوان یکی از بسته های حمایتی در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و اجرای برنامه "کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان های تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، جلسه ای در تاریخ 93/02/04 با حضور ریاست و مسئولین اجرائی مرکز  آموزشی درمانی 5آذر در محل سالن اجتماعات مرکز برگزار گردید .

 

AWT IMAGE

 

 

 


دفعات مشاهده: 1243 بار   |   دفعات چاپ: 408 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 6 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان پنجم آذر گرگان می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | 5 Azar-Hospital