پیام خود را بنویسید

جلسه ارزشیابی برنامه عملیاتی سال 92 و ارائه برنامه عملیاتی سال 93 : :


جلسه ارزشیابی برنامه عملیاتی سال 92 و ارائه برنامه عملیاتی سال 93 حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع برگزارشد

سازمان های دولتی و خصوصی در تمامی کشورها ، اعم از توسعه یافته و در حال توسعه با آینده ای دشوار ، کاهش منابع ، افزایش پاسخگویی و فرصت های چالشی مواجه اند. موفقیت در چنین محیطی مستلزم مدیریتی است که علاوه بر اجرای موثر امور جاری بتواند با ابداع ، نو اندیشی ، آینده نگری وظایف خود را سازماندهی و اجرا نماید.
سازمان های بهداشتی درمانی از این قاعده مستثنی نیستند و در دنیای پویا، معتبر و ناپایدار و مخاطره آمیز امروز نمی توانند به راحتی مشکلاتی را حل کنند که سیل آسا به سوی آنها روان است. نگاهی به دستاوردهای چشمگیر جوامع طی ادوار مختلف تاریخ مدون بشر، نشانگر این واقعیت است که برنامه ریزی به عنوان مهمترین عامل رشد و توسعه سازمان در کشورها ، پیوسته جایگاه ویژه ای داشته است.امروزه در تمامی زمینه های علمی و فن آوری ، اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی سازمان ها، جوامع و کشور ها ، نقش سرنوشت ساز برنامه ریزی بیش از پیش مشهود است.
در این راستا معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان  نظر به نیاز مبرمی که جهت تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی نمودن آن در راستای نهادینه کردن مدیریت استراتژیک در سطح دانشگاه احساس نمود اقدام به برگزاری جلسه ارزشیابی برنامه عملیاتی سال 1392 و ارائه برنامه عملیاتی سال 1393 حوزه معاونت در تاریخ 14/2/ 93 نمود که امید است برنامه ارائه شده در جلسه فوق که حاصل تلاش مدیران و کارشناسان و کمیته برنا مه ریزی تحقیق ، توسعه و بهبود کیفیت حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع بوده است بتواند از منابع انسانی ، مالی و فیزیکی در دسترس به صورت ایده آل ترین استفاده و امکان دستیابی به اهداف کلان دانشگاه و چشم انداز را در زمان تعیین شده میسر سازند.



دفعات مشاهده: 1004 بار   |   دفعات چاپ: 182 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 14 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

Designed & Developed by : Golestan University of Medical Sciences