پیام خود را بنویسید

تسهیلات رفاهی : تسهیلات

 

 

صدور کارت اعتباری آسان خرید

   باتوجه به مصوبه کمیته رفاهی دانشگاه ، قراردادی در تاریخ 2/11/1392 فی مابین دانشگاه و سرپرستی محترم بانک تجارت بمنظور صدور کارت اعتباری آسان خرید به مبلغ 30 میلیون ریال با کارمزد سالانه 2% منعقد گردید . که پس از اطلاع رسانی به همکاران ، از متقاضیان ثبت نام بعمل آمد و بانک تجارت نیز اقدام به شارژ مرحله اول از تاریخ 28/2/93 به تعداد 1500 نفر نمود . لازم به ذکراست مرحله بعدی نیز متعاقباً شارژ خواهد گردید .
از مزایای این کارت علاوه بر افزایش قدرت خرید همکاران ، می توان به خرید کالا و خدمات به قیمت نقدی و پرداخت وجه در اقساط 6 تا 10 ماهه بدون پرداخت سود اشاره نمود . کارکنان محترم می توانند آخرین تغییرات لیست فروشگاههای طرف قرارداد با بانک را از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی http://asankharid.tejaratbank.ir و همچنین لیست فروشگاههای استان گلستان و دیگر استان ها را از طریق کلیک بر روی نقشه شهرستانها مشاهده نمایند و جهت اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سئوالات مربوطه با شماره تلفن روابط عمومی بانک تجارت ( 5527379 - 0171 - آقایان خاندوزی و نظر ) تماس حاصل نمایند .

AWT IMAGE

            

انعقاد قرارداد معاونت توسعه دانشگاه با مجتمع اقامتی عسل در شهرستان بابلسر جهت کارکنان دانشگاه

AWT IMAGE  شاهرخ محمد رضائی دبیر کمیته رفاهی دانشگاه در گزارشی بیان داشتند : در راستای سیاستهای حمایتی دانشگاه و تاکید ریاست محترم دانشگاه و پیگیری کمیته رفاهی مبنی بر ارائه خدمات رفاهی به کارکنان ، معاونت توسعه اقدام به انعقاد قرارداد 6 ماهه از تاریخ1/3/93لغایت30/8/93 از محل اعتبارات رفاهی(50% سهم کارمند-50% سهم دانشگاه) در مجتمع اقامتی عسل درشهرستان بابلسر نموده است که در طی این مدت حدود4000 نفر از پرسنل دانشگاه باخانواده به متل عسل به مدت 3 روز و 2 شب اعزام خواهند شد. لازم به ذکر است امکانات رفاهی متل عسل به شرح ذیل می باشد.کولرگازی – شوفاژ- ویدئومرکزی- تلفن- یخچال- مبلمان - تلویزیون رنگی و سرویس کامل آشپزخانه و بهداشتی

(برای دیدن عکسهای بیشتر بر روی تصویر زیر کلیک کنید)

AWT IMAGE
              

قرعه کشی کارکنان دانشگاه جهت عزیمت به مشهد مقدس انجام شد

  در راستای اجرای مصوبه کمیته رفاهی دانشگاه مبنی بر ارائه خدمات رفاهی و با عنایت به قرارداد منعقده فی مابین این دانشگاه و هتل آپارتمان پارسا در مشهد مقدس ، قرعه کشی زمان عزیمت همکاران محترم ، با حضور نمایندگان واحدها در روز سه شنبه مورخ 19/1/93 در سالن شهید آوینی حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید و زمان عزیمت تعداد 1320  خانوار از کارکنان معرفی شده از سوی واحدهای تحت پوشش دانشگاه در طی یکسال (از تاریخ 1/2/139 لغایت 31/1/1394 ) مشخص و از طریق سیستم اتوماسیون اداری به کلیه واحدها اعلام شد که نخستین گروه نیز در تاریخ 1/2/1393 عازم مشهد مقدس خواهند شد.

AWT IMAGE
  

عقد تفاهم نامه دانشگاه با شرکت فرش ولی عصر(عج)

   در راستای  تامین امور رفاهی پرسنل ، با فروشگاه فرش ولی عصر (عج)  شهرستان گرگان، قراردادی  منعقد گردید که پرسنل سطح استان می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع (مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه) و مراجعه به نمایشگاه های فروشگاههای فرش فوق الذکر تا مبلغ 30 میلیون ریال بصورت اقساطی 10 ماهه و بدون پیش پرداخت فرش تهیه نمایند . مدت این تفاهم نامه یکساله از تاریخ 1/10/92 لغایت 30/9/93 می باشد .
لازم به ذکر است که فروشگاه فرش ولی عصر (عج) دارای سه شعبه در سطح شهر گرگان می باشد و نمایندگی رسمی شرکتهای فرش زمرد مشهد ، پردیسان دلیجان ، شیخ صفی اصفهان ، خاطره کاشان و ابریشم تمام برجسته دیبا نیزمی باشد . آدرس شعبه های فروشگاه مذکور به شرح ذیل می باشد .
1-خیابان ولی عصر (عج) – شالیکوبی - روبروی عدالت 39
2-خیابان مطهری جنوبی ، روبروی پمپ بنزین
3-خیابان امام خمینی (ره) بین آفتاب 4 و 6

   

تسهیلات قرض الحسنه 4 درصدی، به 4201 نفراز کارکنان دانشگاه و واحدهای تابعه استان پرداخت شد

AWT IMAGE   پس از پیگیریهای به عمل آمده و تشکیل جلسات مکرر کمیته رفاهی دانشگاه با بانکهای عامل ، تفاهم نامه ای با بانک ملت استان منعقدگردید که در این تفاهم نامه با توجه به توافق صورت گرفته  مقرر شد به کلیه کارکنانیکه تاکنون موفق به اخذ وام  قرض الحسنه 4 درصدی نشده اند  تسهیلات فوق تعلق گیرد. شاهرخ محمدرضایی دبیر کمیته رفاهی و مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه اعلام داشتند پس ازپیگیریهای انجام شده ودریافت آمار واطلاعات کارکنان از واحدها،  تعداد 4201 نفر به بانک ملت معرفی شدند. همچنین براساس توافق به عمل آمده  ، وام مذکور بدون اخذ ضامن  و با مدت بازپرداخت 30 ماهه ، به حساب کارکنان واریز شد و از حقوق ماهیانه آنان نیز کسر خواهدشد.

       

پرداخت  تسهیلات فروش اقساطی خریدکالا به مبلغ 20 میلیون ریال و  باکارمزد 15درصد درحال انجام می باشد.

با تلاش صورت گرفته از سوی کمیته رفاهی دانشگاه  ، وام  فروش اقساطی خریدکالا به مبلغ 20 میلیون ریال ، باکارمزد 15 درصد و بازپرداخت 36 ماهه در حال انجام می باشد. شایان ذکر است تسهیلات فوق بدون اخذ ضامن ، به تعداد 2000 نفراز همکاران پرداخت می گردد و از حقوق ماهیانه آنان نیز کسر خواهدشد.

  

اعطای کارت تقسیطی 100 میلیون ریالی و400 میلیون ریالی  به کارکنان متقاضی  دردانشگاه وواحدهای تابعه

بنا برتفاهم صورت گرفته با بانک ملت استان ، کارت تقسیطی 100 میلیون ریالی با بازپرداخت 36 ماهه وهمچنین تا سقف 400 میلیون ریال درقبال وثیقه ملکی با بازپرداخت 48 ماهه به کلیه کارکنان متقاضی تعلق خواهد گرفت.

  

اعطای کارت تقسیطی 600 میلیون ریالی به اعضای محترم هیات علمی دانشگاه

دبیرکمیته رفاهی و مدیرخدمات پشتیبانی دانشگاه بیان نمودند بنا برتفاهم منعقده  با بانک ملت استان و در راستای تامین خدمات  رفاهی اعضای محترم هیات علمی ، کارت تقسیطی 600 میلیون ریالی با بازپرداخت 60 ماهه به کلیه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه پرداخت خواهد شد.

  

عقد تفاهم نامه معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه  با شرکت فرش ساوین

باعنایت به مصوبه کمیته رفاهی دانشگاه در راستای  تامین امور رفاهی پرسنل ، تفاهم نامه ای با شرکت فرش ساوین منعقد گردید که پرسنل سطح استان می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از معاونت توسعه مدیریت و منابع و مراجعه به نمایشگاه مرکزی فوق الذکر، تا مبلغ 20 میلیون ریال بصورت اقساط 10 ماهه فرش تهیه نمایند . مدت این تفاهم نامه یک ساله از تاریخ 20/5/92 لغایت 31/5/93 می باشد .

 

 

دفعات مشاهده: 14426 بار   |   دفعات چاپ: 1020 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 18 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

Designed & Developed by : Golestan University of Medical Sciences